Wypożyczenie auta nie musi być trudne

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi. Cały czas staramy się udoskonalać system rezerwacji i najmu aut, tak aby nasi klienci nie tracili cennego czasu i mogli w pełni cieszyć się z każdego przejechanego kilometra.

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom

Spokój w podróży jest najważniejszy, dlatego robimy wszystko żeby nasza współpraca była jak najlepsza. Poniżej prezentujemy dodatkowe pakiety ubezpieczeń, dzięki którym nie musisz martwić się już o nic. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu.

O czym warto pamiętać?
  • Brak kaucji 
  • Brak limitu kilometrów
  • Brak ukrytych kosztów 
  • Możliwość podstawienia auta pod wskazany adres
  • Po wcześniejszym kontakcie możliwość odbioru i zdania auta 24/7
  • Własny, monitorowany i strzeżony parking dla klientów

Standardowo wypożyczając samochód, klient odpowiedzialny jest za jego uszkodzenia (tylko z własnej winy) do wartości wskazanej w umowie, zależnej od segmentu auta. Poniżej przedstawiamy propozycję dodatkowych ubezpieczeń gwarantujących zniesienie udziału w szkodzie. W dobowej stawce wliczony jest pełen pakiet podstawowego ubezpieczenia OC/AC/NNW.

Pakiet MINI

29 PLN/DOBA

  • pełen pakiet OC/AC/NNW
  • uszkodzenie opon
  • uszkodzenie szyby czołowej

Pakiet MAXI

39 PLN/DOBA

  • pełen pakiet OC/AC/NNW
  • uszkodzenie opon 
  • uszkodzenie szyby czołowej
  • uszkodzenie szyb bocznych
  • zniesienie odpowiedzialności klienta z tytułu szkody częściowej

Pakiet PREMIUM

49 PLN/DOBA

  • pełen pakiet OC/AC/NNW
  • uszkodzenie opon
  • uszkodzenie szyby czołowej
  • uszkodzenie szyb bocznych
  • zniesienie odpowiedzialności klienta z tytułu szkody częściowej
  • zniesienie odpowiedzialności klienta z tytułu szkody całkowitej

Najczęstsze pytania


Czy wymagana jest kaucja przy wynajęciu auta?
Przy płatności kartą która wydana jest na osobę wynajmującą nie pobieramy żadnej kaucji. W przypadku chęci płatności gotówką pobieramy kaucje zgodne z segmentem pojazdu. Kaucja pobierana jest również w przypadku najmu przez obcokrajowców.

Czy są limity kilometrów?
Nie, niezależnie od segmentu auta nie ma limitów kilometrów.

Czy muszę liczyć się z dodatkowymi kosztami wynajęcia?
Nie, nie stosujemy polityki ukrytych kosztów, czy dopłat "przygotowawczych". Jedynym kosztem jest stawka dobowa, oraz ewentualne dobrowolne ubezpieczenie dodatkowe wyszczególnione powyżej.

Czy jest możliwość podstawienia samochodu?
Tak, istnieje możliwość transportu auta pod wskazany przez klienta adres, zarówno podczas podstawienia jak i zwrotu. W zależności od długości najmu, proces ten może być bezpłatny. W celu uzgodnienia szczegółów zapraszamy do kontaktu.

Czy mogę zostawić swój samochód na czas najmu?
Tak, dysponujemy własnym, monitorowanym i strzeżonym parkingiem który udostępniamy swoim klientom na czas wynajmu.

Wynajmowane auto uległo awarii, co mam zrobić?
Prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem obsługi klienta, w przypadku braku możliwości kontynuacji jazdy będziemy podstawiać auto zastępcze.

Wynajmowane auto uczestniczyło w kolizji/wypadku drogowym, co mam zrobić?
Po pierwsze i najważniejsze zadbać o bezpieczeństwo swoje i innych uczestników zdarzenia. Zawiadomić służby ratunkowe jeżeli istnieje taka potrzeba i wezwać policję na miejsce (telefony alarmowe 112, 997). Następnie możliwie najszybciej skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta, gdzie udzielimy wszelkich niezbędnych informacji i zorganizujemy pomoc. Prosimy pamiętać że brak policji i notatki służbowej może skutkować udziałem klienta w kosztach naprawy pojazdu. Niezależnie czy jest to stłuczka parkingowa czy wypadek drogowy zawsze wymagamy obecności policji.